http://www.lifo.gr/now/greece/22683.
Ενδιαφέρον: (14) (31)
ΑναφοράPermalinkΑπάντηση στο σχόλιο
.
the tomorrow we were promised yesterday 15.2.2013 | 18:48 .
Περί μανέστρας ο λόγος:
Μήπως είδες πουθενά φωτογραφίες του χρυσαυγίτη βομβιστή από τη Σπάρτη;
Ή μήπως των ληστών τραπεζών από τη βόρεια ελλάδα που πιάστηκαν το καλοκαίρι (και εκεί συμμετείχαν χρυσαυγίτες);
Μήπως, τέλος, των δολοφόνων του πακιστανού ποδηλάτη; (Ο ένας απ’τους δύο είχε 50 προεκλογικά φυλλάδια των νεοναζί -για ενθύμιο μάλλον)
Φαίνεται πως κανείς από αυτούς δεν ενδέχεται να έχει συμμετάσχει σε κακουργηματικές πράξεις.
Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα μα το σχόλιο του Toolio από κατω.
.
Ενδιαφέρον: (9) (1)
ΑναφοράPermalink
.
Toolio 15.2.2013 | 01:51 .
Κρινοντας τον χρονο που χρειαστηκε για να τις δημοσιευσουν, ναι, μοιαζει για ξεκαρφωμα. Δεν θα σταθω ομως σε αυτο. Η κινηση αυτη πιστευω εχει πολλαπλο σκοπο.
Αφενος μεν θελουν να δειξουν οτι η αστυνομια και η δικαιοσυνη τηρει μια αμεροληπτη σταση απεναντι στη ΧΑ – της στιγμη που ενα τραγικα μεγαλο ποσοστο της πρωτης ειναι ψηφοφοροι της και αφετερου δε να δωσουν την εντυπωση οτι τα παρανομα στοιχεια της ΧΑ εξαρθρωνονται, πραγμα που δημιουργει εντυπωσης οτι ενα αλλο κομματι της ειναι νομιμο…η ΧΑ κανονικα ειναι στην ιδια της την βαση παρανομη γιατι απλα θεμελιωνεται σε βαθυτατα ρατσιστικες θεωριες και αν αυτο ξεχαστει, ενα μεγαλο μερος του παιχνιδιου της συνειδησης μας το εχουνε κερδισει.
Επισης το θεμα της δημοσιευσης φωτογραφιων κατηγορουμενων εχει υποστει τελευταια πολλες εκπτωσεις. Η πραξη αυτη απαγορευεται για ολους και οσο δημιουργουνται εξαιρεσεις, τοσο ο νομος υποτιμαται μεχρι να πεσει σε αχρηστια και να καταργηθει. Ειναι μια απο τις πορτες που κλεισαμε απεναντι στο μεσαιωνα και εφοσον η απαγορευση της δημοσιευσης στοιχειων και φωτογραφιων κατηγορουμενων εγινε για να μην διαπομπευεται ενας κατηγορουμενος πριν δικαστει (τεκμηριο αθωοτητας), σημαινει οτι η πραξη αυτη αναγνωριστηκε και ως τετοια (διαπομπευση), γιαυτο και απαγορευτηκε.
Μην ακουω τωρα για το δικαιωμα των νοικοκυρηδων που θελουν να μαθουν αν κολλησαν HIV και φοβουνται μην κολλησουν και τις γυναικουλες τους απο ενα αθωο πληρωμενο πηδημα. Ετσι κι αλλιως το ξερουν πολυ καλα οτι οι ιεροδουλες της (καθε) σολωνος δυστυχως ειναι σε μεγαλο ποσοστο οροθετικες. Ας κανουν ενα τεστακι χωρις την προτροπη της αστυνομιας, αιντε.
Ας μην ψαρωνουμε με παρατυπιες που μας παρουσιαζονται ως δικαιολογημενες γιατι πρεπει να ειναι και αιτιολογημενες.
Καθε βημα πισω που κανουμε καθε μερα, θελει χρονια για να (ξανα)κερδιθει και επιλεγω συνειδητα αυτο το αρθρο γιατι θελω οι ιδεες μου να ειναι υγιεις σαν αντανακλαστικα, ακομη και απεναντι σε αυτους (των φωτο) που σιχαινομαι περισσοτερο.
.
Ενδιαφέρον: (119) (13)
ΑναφοράPermalinkΑπάντηση στο σχόλιο
.
ήρεμα ήρεμα 15.2.2013 | 03:09 .
Δε νομίζω το “τεκμήριο αθωότητας” να προσβάλλεται με “διαπόμπευση” όταν τα άτομα συνελήφθησαν για αυτόφωρα εγκλήματα.
.
Ενδιαφέρον: (19) (8)
ΑναφοράPermalinkΑπάντηση στο σχόλιο
.
Toolio 15.2.2013 | 11:47 .
Μήπως αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι πρέπει να πάνε στη φυλακή χωρίς δίκη; Δεν υπάρχει καμία ενοχή χωρίς δίκη, ως εκ τούτου, δεν υπάρχει λόγος να εκτεθεί
.
Ενδιαφέρον: (18) (2)
ΑναφοράPermalink
.
drink your coffee 15.2.2013 | 11:50 .
Συμφωνώ με τον Τοοlio, έχει δίκιο για τα δυσβάσταχτα πισωγυρίσματα και τις φασίζουσες τάσεις. Ομως το επιχείρημα του Ηρεμα είναι επίσης σωστό. Το αυτόφωρο περιέχει τεκμήριο ενοχής. Αρα;…
.
Ενδιαφέρον: (3) (5)
ΑναφοράPermalink
.
Toolio 15.2.2013 | 12:02 .
“Μήπως αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι πρέπει να πάνε στη φυλακή χωρίς δίκη?”
Για να μην παρεξηγηθω με αυτη την εκφραση-οταν λεω ανθρωπους, φυσικα και δεν εννοω τα παραπανω ζωα – μιλαω γενικα και μονο για τον νομο.
.
Ενδιαφέρον: (9) (4)
ΑναφοράPermalink
.
The Knights Who Say Ni! 15.2.2013 | 13:15 .
@ ήρεμα ήρεμα
Λάθος νομίζεις.
Αλλά το τρομακτικότερο είναι το πόσο εύκολα και πόσοι πολλοί σχολιαστές τελευταία είναι διατεθειμένοι ‘ελαφριά τη καρδία’ να κάνουν εκπτώσεις σε θεμελιώδη συνταγματικά μας δικαιώματα.
@ Toolio
Εξαιρετικό σχόλιο στο σύνολό του
.
Ενδιαφέρον: (14) (2)
ΑναφοράPermalink
.
Toolio 15.2.2013 | 16:24 .
@ηρεμα & drink your coffee
Το σκεπτικο γυρω απο τον νομο περι τεκμηριου αθωοτητας ειναι οτι ακομα και αν συλληφθει καποιος επ’ αυτοφωρο την ωρα που τελει ενα εγκλημα, ειναι και αυτος αθωος μεχρι να αποδειχτει το αντιθετο. Ο νομος δεν εξαιρει την αυτοφωρη διαδικασια απο αυτο. Απλα στη δικη υπαρχουν πιο πολλα στοιχεια εναντιον του φυσικα. Υπαρχει λογικη γυρο απο αυτο και αμετρητες δικες απο συλληφθεντες που τους εχουν φορτωσει κακουργηματα κατα την αυτοφορη διαδικασια και μετα εχουν αθωωθει. Θα επρεπε να διαπομπευτουν?
.
Ενδιαφέρον: (4) (0)
ΑναφοράPermalink
.
pagapontis 15.2.2013 | 08:21 .
οι φωτο και τα ονοματα δεν θα δημοσιευονταν ποτε εαν δεν υπηρχε μια σοβαρη αντιδραση απο πολυ κοσμο στη συλληψη και αποκρυψη τους